Day by day
日復一日

We have lost our edge
我們失去了危機感

Don't you konw?
你不明白嗎?

Forgotten is the life we led
被遺忘是我們生命的盡頭

Now it seems
現在看來

You don't care what the risk is
你並不在乎

The peaceful times have made us blind
安穩的日子已讓我們盲目

#1
Can't look back
不能回頭

They will not come back
它們一去不復返

Can't be afraid
不要害怕

It's time after time
時光飛逝

Once again
再一次地

I'm hidding in my room
我躲入房間

The peaceful times have made us blind
安穩的日子已讓我們盲目

#2
So you can't fly if you never try
如果你從不嘗試 你就不會飛

You told me... Oh! Long ago
很久以前...噢! 你這樣說

But you left the wall
但你跨過了那道牆

Out side the gate
到了門的外面

So more than ever. It's real
那是超乎想像的真實

#3
It was like a nightmare
就像是場惡夢

It's painful for me
讓我苦不堪言

Because nobody wants to die too fast
因為沒人想那麼早死

Remember the day of grief
記住悲痛的那天

Now it's strange for me
對現在的我來說十分奇怪

I could see your face
但我能看見你的臉

I could hear your voice
我能聽見你的聲音

#4
Remember the day we met
記住那天我們所見

It's painful for me
讓我苦不堪言

Because nobody wants to die too fast
因為沒人想那麼早死

Remember a day we dream
記住我們夢想的那一天

It's painful for me
讓我苦不堪言

I could see your face
但我能看見你的臉

I could hear your voice
我能聽見你的聲音

///////////間奏///////////

#5
Song for the reluctant heroes
這是首獻給身不由己的英雄之歌

Oh! Give me your strength
噢! 把力量賜給我

Our life is so short
人生是如此短暫

Song for the reluctant heroes
這是首獻給身不由己的英雄之歌

I wanna be brave like you
我想像你那般勇敢

From my heart
打從心底

Song for the reluctant heroes
這是首獻給身不由己的英雄之歌

Oh! Give me your strength
噢! 把力量賜給我

Our life is so short
人生是如此短暫

Song for the reluctant heroes
這是首獻給身不由己的英雄之歌

I wanna be brave like you
我想像你那般勇敢

repeat#1
repeat#2
repeat#3
repeat#4

repeat#3
repeat#4

arrow
arrow
    全站熱搜

    meteor24443 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()